“AB TÜRKİYE’SİNDE MEDYANIN MARKALAŞMAYA KATKILARI” KONULU KONFERANS’A KATILIM

16 EYLÜL 2004 / KAHRAMANMARAŞ

 

Kahramanmaraş Gazeteciler Cemiyeti tarafından 16 Eylül 2004 tarihinde düzenlenen “AB Türkiye’sinde Medyanın Markalaşmaya Katkıları” konulu Konferans’a TABA Başkanı Adnan Nas konuşmacı olarak katılmıştır.

 

Toplantıda Gazeteciler Cemiyeti Genel Sekreteri Yener Atlı ve Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Abid Vanlı’nın yaptıkları hoşgeldiniz konuşmasının ardından, Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Şahin Balcıoğlu ve Türkiye Gazeteciler Federasyonu Genel Başkanı Nazmi Bilgin’in birer açılış konuşması yaptılar. Toplantı’nın “Bir Marka Öyküsü” Bölümü’nde Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen, TABA Başkanı Adnan Nas, AVEA Genel Müdürü Cahit Paksoy, Bisse’den İbrahim Kefeli, TOBB Başkan Vekili Mehmet Balduk, Hürriye Gazetesi Yazarı Vahap Munyar ve Sabah Gazetesi Yazarı Yavuz Semerci söz aldılar.

 

Adnan Nas yaptığı konuşmada markalaşmanın pazarlamanın bir parçası olduğunu söyleyerek, markalaşmanın finansman, ölçek büyüklüğü ve know-how gerektirdiğine işaret etti. Nas, markanın kısa ve dikkat çekici olması, insanı etkileyen renk ve şekiller içermesi ve şirketi değil ürünü temsil gerektiğinin de altını çizdi. Adnan Nas marka stratejileri konusunda ürüne göre seçkin, az sayıda mağaza veya yaygın ürün mağazaları kullanılabileceğine belirterek, taklitçi, elitist ve yasakçı olmaktan kaçınılması gerektiğini hatırlattı.